April 25, 2011

Kecewa...

huwaaaaaa ngis kuat2 stelah kecewa mndapat berita yg astis faveret dh bertunang...
sapa lg kalau bkan asyraf muslim
kekecewaan yg dialami telah mngakibatkan aku dapat jwab exam ari ni..(ALASAN2!!!)
ni gambar dia dan tunangnya
Asyraf Muslim bersama Dayana Lokman,24
23.4.2011

huhu yg sebenarnya brita 2 xla buat aku kecewa pn
tapi aku xbleh jwb exam organic chem (padan muka aku)
ni la the worst paper yg aku jwb spnjang hdup aku 
rasa mcm bodoh gila aku just tgok soalan tapi xingat nk wat jwpn
jadilah sesi hntam mnghentam
yg aku tau wat reaction sendiri (mmg sah2 salah)

huhu down gila paper 4 unit dh hancus
tkotnya nk tggu result kuar


-Tahniah kpada Asyraf Muslim dan Dayana..rncang nk kawin kat Makkah 1 Syawal (jelesnya)
tahniah jugak dgn pmbukaan klinik perubatan islam-


9 comments:

- - ♥ LeY ♥ LeY ♥ - - said...

hahaha...asyraf muslim dh tunang, asyraf len da lagii..hehehe

aKiLah said...

haha 2 la kna cri asyraf len plak...

- - ♥ LeY ♥ LeY ♥ - - said...

aihhh..xkan nk kna cari g kot??bukan ada depan mata dh ka.??hehehe

aKiLah said...

heheh kna g minang asyraf 2 cpat2 la tkot dia brtunang dgn dktor jgak =p

ieda maris said...

dah2! jgn nk sedey2.. y dah lepas tu biar le.. ade xm ag x pas nie??
btw, asyraf muslim tu encem =.=

aKiLah said...

yeah~~!!! btol2...sy dh abis exam yahooooo...=)
haha stuju la maris

soffya cik bulan said...

hehe. releks dik... nnti akk cri ahsraf len.hehe
xpe... nk wt cmne, exam dh lps kn, skrg tawakkal k..

Unknown said...

akak pun frust dik..sampai hati aseraf..huk..hukk..

adlina said...

waaa saye pon frust jugak...tp xpe kite sama2 doakan dia bahagia ek dgn pilihan hati..hmmm lepas ni kite kena jd doktor jugak kot :-)