July 09, 2012

betul kah??

awal2 subuh aku bgun hri ni...ciap2 p anta adik msuk poli
haa ni la tmpt yg dituju..
sebetulnya aku rasa best sgt sbb dpt brcuti dirumah tnpa gangguan adik aku..
dpt conquer bilik sorg2 wah bahagianya saat ni tiba..sblum ni kongsi bilik dgn bdak sorg 2..
tapi..tapi...tapi...
smlm adik aku cte seram sal bilik aku plak..huhu knonnya mlm2 dia dgr sesuatu..
katanya mcm org tkan2 keyboard laptop...n lg 1 bau wangi yg mkin lma mkin dekat
huhu seram den...
hilang trus nikmat nk tdo sorg2 kt bilik...
knapa waktu ni la dia nk cte huhu why3!!

3 comments:

khairolina said...

alasan ja tu.. hahaha.. sabar ajelah sebab aq pun slalu buat mcm tu ngn ank buah spya dia tkut nak tdo sorang dan kurang rasa nikmat nak kongker tu bilik.. kwkwkw

aKiLah said...

hehe nkal jgak ye...ok mlas nk pk apa yg dia cte 2..yg pnting kita enjoy!!

eyjalukman said...

adui , stress btol klu dpt cite cmtu . haha